Politica de confidentialitate


1. Politica de confidentialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Credem cu tarie in faptul ca asigurarea datelor cu caracter personal reprezinta un aspect de o importanta majora, acesta fiind o indatorire esentiala, asadar ne vom indrepta toate resursele pentru a prelucra datele dumneavoastra in deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 ("Regulamentul general privind protectia datelor" sau ,,GDPR"), precum si alta legislatie aplicabila pe teritoriul Romaniei. Intrucat dorim ca aspectele mentionate anterior sa capete transparenta, am pregatit cadrul in care vom descrie modul in care colectam, utilizam si protejam datele dumneavoastra cu caracter personal, in mometul in care interactionati cu noi in raportul serviciilor noastre prin intermediul Website-ului. Ne rezervam dreptul de a modifica aceasta sectiune de fiecare data cand consideram ca este necesar sau din punct de vedere al cerintelor legale. In momentul in care se va produce orice fel de modificare aceasta va fi afisata pe Website-ul nostru cu noua versiune a Politicii de Confidentialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul integral al acestei sectiuni.
2. Cine suntem si cum ne puteti contacta
MARIAJE reprezinta denumirea comerciala al ROOT DIGITAL SRL, persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Vaslui, nr.65A, sector 5, cu numarul de ordine in Registrul Comertului J40/9707/12.08.2020, cod unic de inregistrare fiscala 42904140. Cu privire la legislatia protectiei datelor reprezentam operatorul (,,Mariaje" sau ,,noi") in momentul in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal. Din prisma faptului ca suntem interesati de parerile si sugestiile dumneavoastra, precum si de a procura orice informatie legata de prelucrarea datelor dumneavoastra, va recomandam sa va adresati la adresa de email: office@mariaje.ro, iar un administrator/moderator va da curs solicitarilor formulate.
3. Ce tipuri de date colectam
Cea mai mare parte a datelor cu caracter personal pe care le colectam sunt direct de la dumneavoastra, astfel incat detineti controlul asupra tipului de informatie pe care ne-o oferiti. Asadar, inregistram date de la dumneavoastra dupa cum urmeaza: In momentul in care va creati un cont Mariaje, ne frunizati: adresa de e-mail, numele, prenumele, data de nastere iar Furnizorilor li se mai adauga nr. de telefon si adresa. Totodata, va punem la dispozitie inregistrarea in platforma Mariaje prin contul dvs. de Facebook sau Google. Daca optati pentru una dintre aceste variante, veti fi directionati catre o pagina administrata de Facebook Inc / Google LLC, unde acestia va vor informa cu privire la transferul datelor dvs. catre Mariaje. Puteti consulta politicile de confidentialitate Facebook, respectiv Google, folosind urmatoarele link-uri: https://www.facebook.com/policy.php https://policies.google.com/privacy?hl=en-US Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de Cookie-uri. Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 16 ani.
4. Care sunt scopurile colectarii si stocarii datelor cu caracter personal
Principalul scop pentru care colectam si stocam datele dvs. cu caracter personal este de prestare a serviciilor Mariaje in beneficiul dvs. Din acest scop general pot deriva, dupa caz, urmatoarele: a) Crearea si administrarea contului in cadrul platformei Mariaje b) Securitatea reprezentata de identificarea cazurilor de utilizare abuziva c) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv raspunderea la intrebarile dvs. Legate de anumite probleme sau nelamuriri sau la bunurile si serviciile Mariaje Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre Mariaje si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subordonate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila. De imbunatatire a serviciilor noastre Unul din aspectele cele mai importante este reprezentat de oferirea unei experiente calitative in cadrul platformei. In acest sens, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs. pe durata sesiunii, putem transmite spre completare chestionare referitoare la gradul de satisfactie al serviciilor oferite sau putem efectua studii si cercetari de piata, fie direct, fie cu ajutorul unor parteneri. In vederea desfasurarii acestor activitati vom tine cont intotdeauna ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate. De marketing Ne dorim ca serviciile pe care vi le oferim sa fie unele de actualitate, tinand pasul cu preferintele dvs. In acest sens va putem transmite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) cu scop informativ referitor la: informatii generale si tematice, informatii despre Furnizori si serviciile acestora, oferte sau promotii, beneficii noi oferite in cadrul platformei si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, si putem afisa recomandari personalizate pe site-ul web. In cele mai multe cazuri ne bazam comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs. prealabil. In anumite situatii, ne putem baza activitatile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova si dezvolta activitatea. In orice situatie in care folosim informatii cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grija si luam toate masurile necesare pentru ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteti solicita oricand, prin e-mail, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs. De aparare a interesului nostru legitim Pot exista situatii in care vom utiliza si transmite datele dvs. pentru a ne proteja drepturile si activitatea. Acestea pot cuprinde: a) Masuri de protectie a site-ului web si a utilizatorilor platformei Mariaje fata de atacuri cibernetice; b) Masuri de prevenire si detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente; c) Masuri de gestionare a diverselor altor riscuri. Toate aceste masuri reprezinta interesul nostru legitim de a ne proteja activitatea, acestea reprezentand echilibru intre interesele care vizeaza in principal securitatea si drepturile si libertatile dvs. fundamentale.
5. Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal
Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate atat timp cat detineti un cont in platforma Mariaje. In situatiile in care respectiva persoana detinatoare a unui cont doreste stergerea totala sau partiala a anumitor date va solicita acest aspect printr-un e-mail, iar noi vom solutiona solicitarea, sub rezerva pastrarii anumitor informatii inclusiv ulterior inchiderii contului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun. Datele dvs. cu caracter personal vor fi stocate si prelucrate atat in interiorul, cat si in exteriorul SEE, in servere securizate, pentru a va oferi cea mai buna experienta cu putinta. O exemplificare in acest sens ar fi legata de construirea rapida a paginilor de internet sau a aplicatiilor mobile.
6. Care sunt partile catre care vom transmite datele dvs. cu caracter personal
Dupa caz, putem transmite datele dvs. cu caracter personal urmatoarelor categorii: - Companii afiliate - companii din acelasi grup cu Mariaje care se afla atat in cadrul, cat si in afara SEE si ne sprijina in furnizarea serviciilor de operare a afacerilor, spre exemplu imbunatatirea serviciilor, mecanisme de detectare a fraudei, asistenta clienti - Partenerilor Mariaje - Furnizori de servicii IT - Societati de asigurare - Furnizori de servicii de cercetare de piata - Furnizori de servicii de marketing - Organe de urmarire penala, autoritatile publice si altele - putem transmite datele dvs. cu caracter personal acestor terti din motive de respectare a cerintelor legale sau de reglementare.
7. In ce tari transferam datele dvs. cu caracter personal
La momentul actual stocam si prelucram datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul Romaniei. Cu toate acestea, exista probabilitatea ca anumite date ale dvs. cu caracter personal sa fie transferate catre anumite entitati situate in cadrul SEE, dar si in afara SEE, precum si tari carora Comisia Europeana nu le-a recunoscut un grad adecvat de protectie a datelor cu caracter personal. Vom lua intotdeauna masuri pentru a ne asigura ca orice transfer international de date cu caracter personal este gestionat cu atentie cu scopul de a va proteja drepturile si interesele.
8. Cum protejam securitatea datelor dvs. cu caracter personal
Informatiile pe care dvs. ni le transmiteti sunt stocate pe servere securizate, aspect ce asigura redundanta datelor, iar transmiterea datelor dvs. cu caracter personal au la baza algoritmi de criptare de ultima generatie. La randul nostru am implementat masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a va proteja datele dvs. cu caracter personal. In ciuda masurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, va atragem atentia ca transmiterea informatiilor prin Internet, in general, sau prin intermediul altor retele publice, nu este complet sigura, existand riscul ca datele sa fie vazute si utilizate de catre terte parti neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitati ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.